最愛的Korea...等等我...我很快就來囉!!(預計11/27從高雄出發)
看著月曆,哇!!似乎剩下不到2 weeks的時間,我人就在Korea了,但神經很大條的我,其實很多東西都還沒準備好,讓我不由的開始感覺到時間的緊迫...
1.工作方面:我將於出發前把手機轉接至公司專線,以保客戶一定找的到人服務。
2.homestay 方面,還正在假死中,感謝小皮提供給我兩個可以找homestay的網址
http://www.gohomestay.com/
http://www.homestaykorea.com/
但我還沒有認真的上網查看。
3.我還在等school給我正式的admmision letter,這樣我才能申請C-3簽證,我還寫了mail催學校。
Dear sir:
I just pay the tuition fee and fax all the documents to KLEC, I would like to know when will I receive the admission letter and I can apply the c-3 visa earlier. I still have to looking for a homestay.It will be in a hurry.
if there were anyway helpful for me to get the school admission earlier,please let me know.
thank you very much!!
HsinYu
學校當天馬上回覆了
Thank you for your mail.
We receved your admmision paper by EMS mail
And can interoduce a borading house near our school.
thank you,
Sogang KLEC

我發覺,school sir 的英文破破的,害我有點不懂,但大概是school可介紹學校附近的homestay for me.
所以我又回信請求學校的幫忙了。
Dear sir:
Thanks for reply me so quickly. It will be great that if you can introduce the homestay near the school for me.
thank you!!
Hsin Yu

arrow
arrow
    全站熱搜

    skatesindy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()